[Turkmath:2461] Re: [Tmd-uye: 1646] Re: mevcut durum: sahte olmayan tek deger sahtekarlik

Can Hatipoglu hatipoglucan at gmail.com
Wed May 17 07:20:17 UTC 2017

Selamlar,

Sanırım Zafer Hoca en son docentlik kriterlerinde *Uluslararası Bilimsel
Toplanti* taniminin "Konuşmacılarının en az %40'ının toplantının
düzenlendiği ülke dışındaki bilim insanlarından oluştuğu bilimsel toplantı"
olarak verilmesini de kastediyor.

17 May 2017 9:58 AM tarihinde "Zafer ERCAN" <Zafer.Ercan at listweb.bilkent.e