[Turkmath:2572] Fwd: Nobeli haketmediler? The Higgs boson does not exist!

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Fri Oct 13 16:23:01 UTC 2017

Bende,  bilim dünyasını. . . . .

toplumsal kötülük, hile ve aldatmacalardan arınmış, masumanelik içinde
bilgiye erişmek için samimi ve gerçek bilgi severlerin  ( savaş
teknotratları ile emperyal olıgark a silahşör lük yapanlar hariç ) bilgiye
ulaşmak için gönül gönüle yarıştıkları  .. . .

bir dünya olarak görür ve düşünürdüm . . . .

Meğerse ben çok safmışım . . .  Bilim dünyasını gözümde ve gönlüm de çok
yüceltmişim. . . gibi görmeye başlanın eşiğine geldim neredeyse . . .

Şu son üç dört senedir kulak kabarttığım  bu gibi haberler şahidi olduğum
akademik ve akademisyen sohbetleri,  ne yazık ki beni buralara sürükledi..
.sürüklemeye de devam ediyor  . . .

Zaman zaman . . .demek ki  Yılmaz ın bana dedikleri. . .bana inandırıcı
gelmese de doğruymuş diyorum artık . . .  Yılmaz ı tespitleri nedeniyle
kutlamayı düşünsem de . . .  bilim dünyasına doğru veya yanlış . . ..
duyduğum   güven nedeni ile bir süre daha beklemeye gayret ediyorum artık .
.  .

Diyecek söz bulamamakla beraber . . .

Evrenin güçlerinden . . .  Bilim dünyasını  samimi saygınlığına
ulaştırmasını diliyorum. . . .

13 Ekim 2017 18:31 tarihinde yilmaz akyildiz <yilmaz.akyildiz at gmail.com>