[Turkmath:2602] adamın birisi mi desem, delinin birisi mi desem, yoksa manyağın teki mi desem?

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Mon Oct 23 17:51:02 UTC 2017

diyorki:
"*her sayı bir kümedir"*.
evet 5 diyor bir kümedir.
etme eyleme diyorum
{5} i kastediyor olmayasın diyorum.
yo hayır
"5 bir kümedir" diye israr ediyor.
5 ile kardinalitesi 5 olan kümeyi kestediyor olmayasın diyorum.
hayır "ona benzer ama tam değil"  diyor..
kümenin tarifini ver diyorum.
"nküme tarifsizdir hacım. Ve en az bir kümenin var olduğunu var sayıyoruz "
diyor..
tam çattık yani akşam akşam.
uçaktan da yeni inmişim, karadenizin hava değişimi de etkilemiş beni,
aklımımı kaçırdım, yoksa bir deliyemi çattım, anlamadım gitti.​taa
merak da ettim bir taraftan, dahası kızdım,
len bunca sene ben boşuna mı matematik okudum?
hatta öğrettiğim de olmuştur.
hadi bu iddiayı söyleyen bir matematikçi hatta prof. dr. olmasa,
kitaplar yazmamış olsa, kendimden şüphe etmeyeceğim...
arkadaşlar
sizler ne diyorsunuz bu hususta?
adam diyor ki, sadece o değil, "nx{n} de bir kümedir!"
zaten bütün cıngar da bu iddiadan çıktı.
sonrea da {nx{n}} kümesini düşünelim diyor.
tamam dedim bak bu güzel. işde bvuradan itibaren devam et.
nx{n} ye küme deme ama
elemanları nx{n} olan topluluğa küme de, diyorum.
olmaaaaz!!! diyor,
nx{n} kümesi n kümesi ile {n} kümesnin kartezyen çarpımıdır diyor.
ben sadece "hasbin allahi veni vel vekil" diye biliyorum.
sizler ne diyorsunuz?
bu polemik bu gece çözülmezse ben bu gece uyuyamam.
lütfen yardım ediniz!

not only thgat ​bu
adam diyor ki muamma
∈