[Turkmath:2621] Re: [Tmd-uye: 1910] Mehmet Can dan Karadeniz - Ege farkı..

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Tue Oct 24 16:13:08 UTC 2017

Kalbimi kırıyorsunuz Mehmet Can.
Ne demek laf-u güzaf?
Kümelerin toplanmasını (artık neyi kast ediyorsanız) o iki "deli" den
öğrenecek değiliz...!

Yoksa siz şu ekdeki integers.pdf: "deliliğe övgü" dosyasını  önceden
görmediniz mi?

24 Eki 2017 ÖS 6:40 tarihinde "Mehmet Can" <mcan at ius.edu.ba> yazdı:

Degerli Meslekdaslarim

Bu kadar laf-u guzaftan sonra basa donelim ve "kumeleri toplayan" degerli
meslekdasimiza, eger isterse, kuramini anlatmasi icin burada, yada daha
uygun bir ortamda imkan taniyalim.

Mehmet Can

 _____________________________________

Prof. Dr. Mehmet Can

*The University Information Technology Center*

*INTERNATIONAL UNIVERSITY OF SARAJEVO *

*Hrasnicka cesta 15, 71000 Sarajevo
<https://maps.google.com/?q=Hrasnicka+cesta+15,+71000+Sarajevo&entry=gmail&source=g>,
B&H*

*Phone: +387 33 957 150 ; Fax: +387 33 957 105*

*mcan at ius.edu.ba <mcan at ius.edu.ba>   ius.edu.ba/mehmet-can
<http://ius.edu.ba/mehmet-can>*