[Turkmath:2624] Re: [Tmd-uye: 1913] ideliliğe övgü: integers.pdf ektedir!

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Tue Oct 24 17:22:52 UTC 2017

çok haklısınız can mnehmet hoca
benim de ilk sorum
"w da nereden çıktı, neden N harfini kullanmıyorsun?" idi.
cevabı şu, iyimi:
"Küme teorik olarak tanımlama yaptığım için. omega küme teoride doğal
sayılar sistemini gösterir. Fonksiyonel analiz yapsaydım büyük olasılkla N
kullanırdım"
yahu bu deli aynı zamanda küfürbazın teki:
"her sayı bir kümedir. Doğal sayıların her elemanı, mesela 0, 1,2, 7 hepsi
küme amk"
ve mehmet hoca siz (ve diğer deli) bu adamı ciddiye alıyorsunuz.
Not me!