[Turkmath:2628] Re: düzeltme: deliliğe övgü: integers.pdf ektedir!

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Tue Oct 24 19:17:02 UTC 2017

sevgili can dan hoca
gerçekten tadı içilecek gişbi değildi mübareğin.
dedemin getirdiği zemzem suyu ise hiç de öyle değildi.
sonradan öğrendim ki:
sınırda bütün zemzem sularını gizlice döküyorlar ve normal su doldurup
hacılarımızı gönderiyorlarmış. kimsenin günahını almak istemem ama
benim tecrübem de bunu kanıtlar yönde.
biz bilim insanı isek dogmaların değil gerçeklerin peşinde olmalıyız!
benim deneyimim:
dedemin hacdan getirdiği zemzem suyu ile benim bizzat mekkede girişin
altındaki bodrumunda musluktan içtiğim su aynı değildi arkadaş. ben yalan
bir laf etmedim.
kendi deneyimim varken başkalarının yazısını da okumam.
Zekai Şen i yakın arkadaşım hemşerim İTÜ İnşaat 69 mezunu Vedat Batu dan
duymuştum. Vedat şu an Şikago da yaşıyor ve çok iyi bir yer altı
hidrolikçisidir. konusunda en işyi kitabın yazarıdır. amazon.com dan
bakabilkirsiniz:
Vedat ve Zekai birbirlerini KTÜ den tanıyoırlar.

https://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Dstripbooks&field-keywords=vedat+batu+books

şu da kayda geçsin: bir kış ayında, sömsetre tatilinde ben ve eşim
Mekke nin güneyinde bir vadiye girdik. karşımızda Mithat Paşa nın Abdul
Hamid tarafından boğdurullduğu yer, Taif tepeleri, yükseliyordu. Vadinin
ortasından şırıl şırıl bir dere akıyor ve etraf yemyeşildi, hani Türkiyede
derlerya "saklı vadi, saklı cennet" işde öyle bir yer. eminim Muhammed
(s.a) de bu vadide bulunmuştur. gerçekten cennet gibi bir ortamdı,
etrafımızda envayi çeşit kuşlar uçuşuyordu, müthiş huzur veren bir ortamdı,
o derec sakin. o arada italyan birisine rastladık, kertenkele ve yılan
yakalayıp kavonozlara dolduruyordu. belli ki memleket haricine kaçıracak.
geri Dhahrana döndüğümde bu vadiyi Suudlu arkadaşlarıma anlattım,
resimlerini de gösterdim. bana inanmadılar. siz de inanmayın Mehmet Can
hoca. ama resimler arşivimdedir.

son haber: çok şükür atilla taş tahliye edilmiş.