[Turkmath:3176] Re: 2018 Fields Madalyaları III

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Sat Aug 11 08:37:50 UTC 2018

Arkadaşlar,
İlhan ve Oğuz bu yazılarda arada bir düzeltme ve ilaveler yapıyorlar ve
(dinamik)
link
deki yazılar zamanla daha iyi oluyor. Son halleri için arada bir eskileri
tıklamanızı öneririm.
Bu vesile ile Oğuz ve İlhan takımına bu katkıları için çok teşekkür
ediyoruz!
Alessio Figali yazısı azz sonra ekranlarınızda olacak..
Cihan Saçlıoğlu' nun Langlands'ın Abel Ödülü
<https://bilimakademisi.org/podcast/robert-langlands-ve-matematigin-buyuk-birlesik-teorisi-prof-dr-cihan-saclioglu/>
üzerine yaptığı sözlü bir röportajından Bilim Akademisinin Langlands' a
üyelik teklif ettiğini ve Bob un bunu memnuniyetle kabuk buyurduğunu
sevinerek öğrendim.
Daha önceki bir mesajımda ICM e Selman'ın hala plenary konuşmacı olarak
davet edilmemiş olmasında bizim ayıbımızdan bahsetmiştim.
Tabi bu benim aklıma Groucho Marx ın o meşhur sözünü de getirmiyor değil...
y.a.

11 Ağu 2018 Cmt 10:15 tarihinde Cihan Saclioglu <saclioglu at sabanciuniv.edu>