[Turkmath:3178] Re: ICM de Türkiye adresli konuşmalar

Attila Aşkar AASKAR at ku.edu.tr
Sun Aug 12 02:34:09 UTC 2018

Değerli arkadaşlar,

Rio de Janeiro’daki INTERNATIONAL CONGRESS OF MATHEMATICANS (ICM 2018) toplantısı bitti. Ali Nesin ile övündük.

Bu toplantıda, ülkemizden değişik seksiyonlarda konuşmacı olarak adları bununan 11 arkadaşlarımızı da tebrik için dikkatlarinize sunuyorum.

Bunları vermişken Seul’da yapılan ICM 2014 deki 11 Seksiyon konuşmacılarının (birisi iki konuşma) da isimlerini vereyim dedim. Bu toplantıda Cem Yalçın Yıldırım’ın davetli konuşmacı, İlhan İkeda’nın Seksiyon konuşmacısı olduğunu daha önce Yılmaz Akyıldız arkadaşımız yazmıştı.

Seksiyon konuşmaları çağrılı “Invited Section” konuşmalarından süre olarak kısa ve yazarların kendi başvuruları üzerine “Programmm Committee” tarafından seçilerek belirleniyor. Çağrılı konuşmanın adı üzerinde, davetle oluyor. Bir de poster sunmayı tercih edenler var. O isimleri de belirlemeye gayret edeceğim.

Umarım ilerideki ICM’lerde konuşmacı katılımımız daha da artar, “Invited lecturer” lerimiz de, ödül alanlarımız da oluşur.

Aşağıda adı geçen arkadaşları candan kutluyorum.

Attila Aşkar

·         Kaynak: kongre programları; sıralama programdaki zaman dilimine göredir.

ICM 2018

Elif

Dalyan

Hitit University