[Turkmath:3188] Re: 2018 Fields Madalyaları II

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Sun Aug 19 12:03:08 UTC 2018

Öncelikle e-postam  kimseyi hedef almamıştır.

Şunu sormak hakkımız değil mi? Neden Türkiye Üniversitelerinden mezun biri
bu ödülleri alamıyor?  Turkiye de  Bilim ufkunu açması ve projeksiyonlar
yapması gereken TUBA nın Field Medals   için  bir yorumu var mı?  Temel
Bilimlerin bittiğini görebiliyormusunuz?

Başkasının başarıları konuşma yerine  gelin kuş'a cevrilen lise matematik
müfredatını tartışalım. Üniversitelerde anlatılan diferansiyel ve integral
hesabı, Diferansiyel Denklemler, Doğrusal Cebir derslerinin kimlerin ve
nasıl verildiğini tartışalım.Çok temel eğitim problemleri halledemiyoruz.

Bekir.