[Turkmath:3496] eyyyy vah eyyy vah.. şimdi de Ercüment Hoca Vezüv gibi patladı:

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Mon Dec 24 20:38:17 UTC 2018

Vezüv ün aklıma gelmesinin de elbet bir hikayesi var
ve ardına Feza Gürsey' in biz türkler hakkında bir teoremi yatar,
ama bu özel bir konu... karıştırmayalım!
(gerçi merak edenlere özelden atabilirim..)

Selam Yılmaz,

Ali ve Selman ı rahmetli Mustafa Akgül turkmath den atmıştı,
ben ise o kulübe hiç üye olmadım.
Görüyorum ki Selman a elçilik yapmışsın,
biliyorum, 14 sene ofis komşun olmuş olan beni de kırmazsın..