[Turkmath:3506] Re: [Tmd-uye: 2355] Re:Bir ilgilendirme: TMD de başkan seçimi

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Sat Dec 29 08:28:08 UTC 2018

Eylem'in yazısı yerinde.

Atilla Aşkar'ın yazısı, ''abi yasa böyle. Boynumuz yasalara karşı kıldan ince'' diyor. Bu durum ilkokul kompozisyon yazma derslerinde öğretilen
''giriş, gelişme ve sonuç'' formatında üyelere saygıyla sunuluyor.

Yasanın dediğinden önce TMD kendi düşüncesini ortaya koyabilmeli. Bunu yapabilmek için Türkiye'de matematik eğitiminin ve araştırma düzeyinin ne olduğundan
haberdar olmalı.

TMD, saçma sapan yasalara kolaylıkla teslim olacağına, gerekirse kendsini teslim almaya çalışan yasalara karşı açlık grevine başvurarak direnebilmeli. Sayın Atilla Aşkar'ı gerekirse böyle bir eylemde görmek isteriz.

ZE