[Turkmath:3515] Re: lise

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Mon Dec 31 19:51:51 UTC 2018

Selman a Amerikan uşağı kelimesi yapışmaz!
Ünal hoca, Selman la aslında aynı endişeleri taşıyorsunuz: feto.
O konuda Selman ın en az senin kadar duyarlı olduğunu ben biliyorum.
Selman a sorulacak esas soru: her geçen gün milli eğitimin dini eğitime
dönüştürülmesi, yani imam hatipler konusundaki duruşudur. Benim korkum esas
paralelliğin burada olduğudur...

31 Ara 2018 ÖS 8:18 tarihinde "Ünal Ufuktepe" <unalufuktepe at gmail.com>