[Turkmath:2775] Re: [Tmd-uye: 1991] milli sıfır

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Fri Feb 9 06:38:08 UTC 2018

"milli olmak" kelimesinin kültürümüzde değişik manaları da vardır... merak
eden "milli olmak ekşi sözlük" altında  tarama yapabilir.

Zafer Ercan isimli bir garip gezegen,
(serseri bir mayın da diyebilirsiniz),
işin içine  0 ı da katarak matematiğimizi milli-leş tirme çabaları ile "ne
yapmak, nereye varmak istemektedir?"
ben bilemem!
ama şunu bütün katiyetimle söyleyebilirim ki
milli oldukları söylenen
- tabletli  milli eğitim FATİH  ve
- PARDUS: milli işletim sistemi
projeleri çöpe atılmış olup maddi ve zaman kayıplarının mertebesini dahi
hayal edemiyorum ben.
Pardus  sistemi Unix üzerine kurulu olduğundan mikro işletim dünyamızı dışa
bağımlılıktan kurtaracak, çok büyük paraların memleketimizde kalmasını
sağlayacaktı. Rahmetli MUSTAFA AKGÜL  bu hususta çok çalıştı, çok çabaladı,
ama O na arpa boyu kadar dahi yol aldırtmadılar... iç ve dış mihraklar...
Fatih hususunda yazmayacağım, yeteri kadar yazıldı bu hususta.
Demek ki önce SAMİMİYET lazım!
Dolayısı ile ben de Zafer Ercan mayının dan başlatacağı projelerde önce
kendisiyle samimi olmasını istirham edeceğim!
ZE  "milli sıfır" projesi ile
"ne yapmak, nereye varmak istemektedir?"

en samimi  sevgi ve selamlarımla