[Turkmath:2737] Re: Yrd. Doçentlik

Tuncay Başkaya tuncay.baskaya at atilim.edu.tr
Sat Jan 13 19:17:01 UTC 2018

Bir konuda karar verilecekse onu sadece konunun uzmanlarına bırakmak genelde karar verenleri korur. Maaş zamlarına bakın mecliste karar verenler en çoğunu ve en çoğunu alıyor. Bu kuralları belirleyen statüdeki kişilerden kendilerinden değil o ünvana kadar yükselecek olanlardan bir şey/bir çok şey yapmasını bekliyor. Bir dönemde de üniversite öğretim elemanlarına zam yapılacaktı sadece o gruba yapıldı...
Tuncay BAŞKAYA

iPhone’umdan gönderildi