[Turkmath:3095] dün gece aklıma geldi

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Sun Jul 22 05:21:18 UTC 2018

huyum kurusun!
takıldıysa kafam bir şeye
bilin ki ben artık kendi gündelik yapmam gerekenleri unutmuşturum: dün
akşam hayvanların yem ve sularını ihmal etmişim, dalgıcı açık bırakmışım,
bahçeyi sel almış.
Bir de senelerdir kendi işinden başka şeye aldırış etmeyen Ercüment sahaya
çıkmaz mı. Matematik Cephesinde vatan-millet-sakarya melodramları... Bir
taraftan da onu frenlemekle meşgulüm ama korkarım ok yaydan çıktı. Neyse ki
Zafer bugünlerde biraz suskun ama her an o da patlayacakmış gibi bir his
var içimde.

Nasıl başlamıştım, dün gece aklıma geldi:
Selman - MSU Matematik probleminin  gerçek nedeni, bence, şu hakikatte
yatıyor:
Takriben on sene önce günlerden bir gün ilhan ikeda bana aynen şunu
söylemişti:
*"MSU-Mat Selman a layık değil. Selman daha iyi bir yerde olmalıydı".*
*Bugün yaşananların başka izahı yok! (yine bence..)*
*Dolayısı ile, suçlu bulundu: Selman Akbulut.*
*Ne işin vardı senin sana layık olmayan bir yerde takılıp kalmana? *
*Nitekim, EZY bir mesajında durumu güzel ifade etmiş: *
*"*
*Selman gibi iyi bir matematikçiden se kendileri gibi zayıf veya orta halli
kolay satın alabilecekleri bir matematikçiyi on kez tercih edeceklerdir.
Nefret ve ırkçılık arkasında küçük bir yönetim desteği ile herkesi satın
alabiliyor, korkutabiliyor ve her şeyi yapabiliyor.  Okuduklarınız burada
yaşananların yarısı bile değil. Kendimiz yaşıyor olmamıza rağmen bazen
inanmakta güçlük çekiyoruz olanlara.  *
*Gerçekten, bunca emek verdiğiniz bir işte, emeğinize ve dolayısıyla
varlığınıza karşı saygı, sevgi ya da herhangi bir destek kırıntısı görmek
eminim çok değerlidir. Özellikle arkadaşlarından, öğrencilerinden ve yolu
matematik vasıtasıyla onunla bir yerlerde kesişmiş matematikçilerden.
Umarım Yılmaz Akyıldız haklıdır ve gerçekten Selman Akbulut yalnız
değildir. "*
*Herkese hayırlı pazarlar dilerim.*
*y.a.*