[Turkmath:3096] Re: [Tmd-uye: 2126] Re: Selman Akbulut yalnız değildir!!!

Kıvanç Ersoy ersoykivanc at gmail.com
Sun Jul 22 06:39:48 UTC 2018

Sayın Eylem Zeliha Yıldız

"BAK içinde imzası olup mağdur olan matematikçi sayısı MSU matematik
bölümünde mağdur olan matematikçi sayısından azdır tahminim" demişsiniz.
Sayısal karşılaştırmalara dair tahminleriniz bizleri ilgilendirmez. Ancak
bilmediğiniz konularda konuşurken biraz daha dikkat etmenizi tavsiye
ederim.

"BAK içinde imzası olan" matematikçiler ya da diğer alanlardan
akademisyenler olarak asla "mağdur" olmadık, olmayız. İşten de atılsak,
yargılansak ya da hapse de girsek bu yaşananlar kimse için bir
"mağduriyet" değil, "barış için ödenen bir bedel" olabilir, bunu da onurla
ödedik, yine öderiz. Öldürülen, gömülmesine sokağa çıkma yasağı nedeniyle
izin verilmeyen 10 yaşındaki  Cemile'nin cesedi buzdolabında saklanmışken,
bunları anlatan bir metnin imzacıları olarak, bizlerin yaşadığı şeyler için
"mağduriyet" kelimesinin kullanılmasından hicap duyarız.

Biraz daha dikkatli bir dil kullanmanızı tavsiye ediyorum.

Selamlar
Kıvanç Ersoy

21 Tem 2018 Cmt 17:02 tarihinde eylem zeliha yildiz <