[Turkmath:3114] Re: Selman Akbulut yalnız değildir!!!

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Sat Jul 28 23:05:58 UTC 2018

Selman Akbulut'un maruz kaldığı haksizlığa karşı TurkMath dan daha gür ses
gelmesi gerekir diye düşünüyorum. Bu sadece Selman Akbulut için değil,
haksızlığa maruz kalan tüm meslektaşlarım için gür bir ses çıkması gerekir.
Fakat bireysel bazdaki tepkilerimiz,  kurumsal görüşler kadar etkili
olmayabilir. Tabi yinede MSU nun Board of Trustee sine, Usta bir
matematikçiye yapılan haksız muameleyi yazabiliriz. Şahsı kanaatim hem
ülkeler arası iyi diyolog, hem matematiksel faliyetlerin daha çok gelişmesi
için TMD nin AMS ile sıcak diyalogda olması her zaman faydalıdır. Bu
bağlamda TMD  bu konuda  sessiz kalmamalı. Son olarak, bizlere bu konuda
bilgilendirdiği için Yılmaz Akyıldız a teşekkür ediyorum.

Bekir.