[Turkmath:3047] Re: [Tmd-uye: 2093] sadakayla yürütülen akademi ve Kalın'ın zarifliği

SEFA FEZA Arslan sefa.feza.arslan at msgsu.edu.tr
Wed Jun 13 08:18:08 UTC 2018

Zafer Hocam Merhaba,

Gündeme getirdiğiniz bu önemli konunun geçiştirilmesine gönlüm razı olmadı.
Öyle bir ülke düşünün ki tarafsız olması gereken bir asker, bir parti
başkanının muhalefet adayına hakaretini
gülerek alkışlıyor, bir Danıştay üyesi siyasi propaganda yapıyor. Ülke,
otokrat olmakla övünen bir kişi tarafından yönetilen bir parti devletine
dönüşmüş durumda. Yardımcı doçentliğin kaldırılmasından, üniversitelerin
bölünmesine her şeye bu kişi karar verdiğinden, herkes sorununu bu kişi
aracılığıyla çözmeye çalışıyor. Esasında demokratik bir ülkede, bilime,
matematiğe destek bulmak için elbette cumburbaşkanı ile görüşmeye gerek
yoktur. Fakat bu kez zamanlama yanlış olmuş. Türkiye toplumunun feraseti
bugüne kadar otokrasi karşısında hep demokrasiyi seçmiş. Sanırım yine öyle
olacak. Herkese iyi bayramlar,

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Virus-free.
www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

10 Haziran 2018 20:13 tarihinde Zafer ERCAN <
Zafer.Ercan at listweb.bilkent.edu.tr> yazdı:

> Aşağıdaki twitten anlaşılan Selman Akbulut, Erdoğan ile yaptığı görüşmede,
> ''enstitünün kuruluşu ve gelişimi için neden sizinle görüşmek zorunda
> kalıyorum?'' diye soramamış, enstitü için sadaka dilenmiş...
>
> Görüşmede  İbrahim Kalın'ın   aslında çok zarif olduğu da tespit edilmiş.
>
> Türkiye'de akademi sadakayla ilerliyor, yerlerde sürünüyor...
>
> ZE
>
> Selman Akbulut'un paylaşımı:  Nihayet bugun Cumhurbaskani Recep Tayyip
> Erdogan'la konusma firsati bulduk, olumlu ve mutavazi kisiligini cok
> [...]

*-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*

*Bu elektronik posta ve beraberinde iletilen bütün dosyalar sadece
göndericisi tarafından alınması amaçlanan yetkili gerçek ya da tüzel
kişinin kullanımı içindir. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi bu
mesajın içerdigi bilgilerin doğruluğu veya eksiksiz olduğu konusunda
herhangi bir garanti vermemektedir.  Bu mesajdaki görüşler yalnızca
gönderen kişiye aittir ve Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi'nin
görüşlerini yansıtmayabilir. *

*This e-mail and any files transmitted
with it are confidential and intended solely for the use of the individual
or entity to whom they are addressed. Mimar Sinan Fine Arts University
makes no warranty as to the accuracy or completeness of any information
contained in this message.The opinions expressed in this message may belong
to sender alone and may not necessarily reflect the opinions of Mimar Sinan
Fine Arts University.*