[Turkmath:2995] hala karar veremedim: ben mi yoksa mehmet can mı sizi daha çok eğlendiriyor?

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Thu May 3 06:42:08 UTC 2018

> Sayin Akyildiz
>
> Anlasilan sizlere abi ve abla olmak icin ille gomonist olmak gerek:-)))

​kel alaka? yine karıştırıyorsun Karagözüm Can cağazım! ​

> Gomonistlerin kokune Gorbacev kibrit suyu doktugu icin
>
> bundan sonra abileriniz de ablalariniz da olmayacak demektir.

​yine bol işkembeden attın! sen goministlikle sovyet sistemini anlıyorsun
sanırım, biz onu çoook önceden Nazım'
ın Parti ile kavgasında yıktık. ​

> Gidenlerin kiymetini iyi bilin ve arkada biraktiklarini ozenle toplayin.
>
> Sandiklarda saklayin.

​hiç merak etme Karagözüm Can cağazım, bizim için vefa sadece bir semt ismi
değildir! sandıklarımız da kilitsizdir..

arkadaşlar, şu hep başıma gelmiştir:  benim yazılarım resimsiz no-lamaz!
ama gönderdikten hemen sonra çat aklıma ya yeni bir cümle veya koymayı
unuttuğum bir resim gelir. e-mailleri geri çekemezsin ki düzeltesin.
İnternet de çareler tükenmez misali, bunun da şöyle bir çözümü var: metni
değil de internet linkini paylaşmak.
son yazımın ek resimli ve bir kaç yeni cümleli son halini bakalım şuradan
açabilecekmisiniz:

https://docs.google.com/document/d/1yCgXW_oDLLq5cf4v0QpypEg78ZoIR8GDm9MKPGgNmt0/edit?usp=sharing
​