[Turkmath:3390] Re: korku

Oguz Akbilgic oguzakbilgic at gmail.com
Fri Nov 16 16:04:15 UTC 2018

Huseyin Hocam, sonuncu ornek (yonetim) hali hazirda yasamakda oldugumuz
hayati, malimizi, canimizi, ozgurlugumuzu almakla tehdit ediyor, ve bunu
ornekleri ile kanitliyor. Ayrica 'iyi bir vatandas-yada dindar nesil'
olursan, sana para, mal, mulk,,mevki vaad ediyor, ve bunu da ornekleri ile
kanitliyor (bkz. egitim seviyesinin yukselmesinden korkan rektorler,
tanriyi ruyasinda goren docentler vs.). Ilk iki ornek (tanri ve din),
sadece iddialardan ve hayal gucunden ibaret ve bizlere, olumden sonrasinda
odul ve ceza vaad ediyor. Odulunde cezanin da ornegi yok. :) O yuzden
toplumsal bilincde yer bulmalari biraz daha uzun zaman almis olabilir.

Dernegimizin siyaset disinda kalma cabasini anliyorum, oyle de olmali.
Ancak, hukuksuzluga karsi durusunu ifade etmek siyaset degildir. Sira
baskalarinda iken sesimiz cikmadi, bari sira bize gelmisken soyleyecek
sozumuz olsun.

Oguz Akbilgic

--
oz