[Turkmath:3257] turkmath mail gurubunun azizliği:

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Mon Oct 1 07:10:46 UTC 2018

benzer bir durum rahmetli mustafa akgül ün zamanında da başıma gelmişti.
ersan akyıldız ile aramızdaki özel bir mesaja "reply" ediyorum sandım,
meğerse turkmath bunu "reply to all" algılıyormuş..
özel yazışmalarımız herkesin ekranına dökülmüştü.
geçenlerde de kıvanç ersoy dan gelen bir mesaja reply yapayım istedim
ve de mesajın içeriğinde "henüz şu yazımı turkmath e göndermedim, önce
senin fikrini alabilirmiyim?"
demişim. meğerse bu mesajımda umuma aynen gitmiş. tabi okuyanlar da
şaşırmışlar, bu adam hem diyor "henüz turrkmath e gitmesin" hem de
yazısının linkini ilave etmiş.
bağhzıları da bunu "ylmz bilerekten  yapıyor"  sanmış.
yok arkadaşlar, bizde böyle ufak numaralar olmaz!
yalan, iftira, gammazlık, arkadan konuşma, konformizm de defterimizde
olmayan şeyler.
ben dindar birisiyim, peygamberlerim Grothendieck ve Langlands.
Size İncil den şu cümle ile veda edeyim, ama şimdilik:
Jesus Christ. John 8:36:
and ye shall know the truth, and the truth shall set you free...

y.a.
bahsi geçen o yazımın pdf i ilişikte