[Turkmath:3282] Re: [Tmd-uye: 2246] Re: Parayla tez yazdırma sektörü hk

M.Tamer Koşan mtkosan at gtu.edu.tr
Fri Oct 5 06:59:12 UTC 2018

Daha önce bu mesele gözüme çarpmıştı fakat Betül hoca yazınca acaba benim okuduğum haber bu değil miydi diye tekrar baktım.

Bu para ile tez yazdırma meselesi yeni bir konu değil ki . Ama bir danışmanın 15 yüksek lisans 5/6 doktora öğrencisi olursa ve bunların çoğunluğu öğretmen yada araş gör değilse ne bekliyoruz ki!! Ayrıca atılanlar ( asla tasvip etmiyorum) mı tezleri ücretsiz yazıyorlardı da onlar yok diye mi bu boşluk kapitalist sektör tarafından dolduruldu. Öyleyse bu daha vahim. Öğrencinin tezini de yazan hocalar!!!!

Değerli matematikçiler
Hepiniz jürilerde oluyoruz. Tanıdığınız birileri olunca hiç etliye sütlüye dokunmadan doktora tezini kabul ediyorsunuz yada doçent yapıyorsunuz. Kaliteli makale ya da adayın uluslarası sempozyumlarda bildiri sunmasının hiç önemi yok (Işık üniv den bir doçentin yard doç adayına yazdığı rapor: neymiş efendim aday avrupada bir ülkede doktora yapmış ve o ülke ve komşularında ki sempozyumlara katılmış. Bu kendi ufacık zekasınca çok manidarmış!!) Vatandaş dosyaya koyacak bilimsel makalesi yok diye halk oyunu hocalığını koyuyor sizler yardımcı doçent atıyorsunuz(KTÜ de olan olay) sonra da  matematik boşluk kabul etmez. Evet etmiyor o kadar kapasitesiz, beyinsiz ve art niyetli hocamız var ki zamanında o köşe başlarını tutmuşlar yani boşlukları doldurmuşlar

Sağlıcakla kalın

Saygılarımla

iOS için Outlook<https://aka.ms/o0ukef> uygulamasını edinin