[Turkmath:3290] Re: [Tmd-uye: 2246] Re: Parayla tez yazdırma sektörü hk

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Sat Oct 6 08:52:53 UTC 2018

Tez savunmaları halka açık olmasına rağmen bölümdeki diğer hocalar bile
katılmıyor.

Y öğrencisi  X üniversitesinde Yükseklisans  yapıyor  ama doktora için  2
saatlık yere doktora yapmaya gidiyor . Neden aynı üniversitede doktora
yapmadın, 2 saat uzaklıkta bir yere gitmene gerek yok diye sorunca tık yok.
Çünki orada takım kurulmuş.  1-2 seneye kalmaz yar.doc olarak  karşımıza
çıkacak.

Benim cözümüm(mutlak bir çözüm değil ) : Doktora yeterlik sınavı TUS gibi
ulusal olsun. Bu belli oranda bir ciddiyet getirecektir.

Bekir.