[Turkmath:3316] Re: [Tmd-uye: 2257] Ynt: Re: Ahmet Abdik

Muhammed Uludag muhammed.uludag at gmail.com
Sun Oct 14 07:50:28 UTC 2018

Galatasaray Üniversitesi adına burslu okuduğum için, o zamanki rektör
yardımcısı Ahmet Abdik hocam doktora tez jürimde onur üyesi sıfatıyla
bulunmuş, zahmet edip Fransa'ya savunmam için gelmişti. Kardeşi ("bir
kelime bir işlem"le tanıdığımız) Ertan Abdik Ankara Fen Lisesinde hocam
olmuştur. Memlekete avdetimin hemen ardından 2000 senesinde emekliye
ayrıldı. GSU matematik bölümünün temellerini o atmıştır (fiili kuruluşu o
ayrıldıktan 5 sene sonra Duygun Yarsuvat'ın döneminde nasip oldu). Aynı
muhitte yaşıyor olmamız itibariyle zaman zaman karşılaşırdık. İki sene
kadar evvel, bir fransız arkadaşının ricası üzerine ulaşmaya çalıştım ama
başaramadım.

Allah taksiratını affetsin. Ruhu şad olsun.

Saygılarımla

--
A. M. Uludag
http://math.gsu.edu.tr/uludag/