[Turkmath:3206] Re: Turkmath yazışmaları hakkında eleştiri

H. Turgay Kaptanoglu kaptan at fen.bilkent.edu.tr
Mon Sep 3 09:43:17 UTC 2018

Merhaba,

Bir baska ve bence daha onemli bir sorun, butun tartismalarin hem turkmath
hem de tmd listelerine gonderilmesi.  Her mesaji iki kere aliyorum, sadece
kalabalik.  Lutfen sadece ilgili bir tek listeye gonderir misiniz?
Ozellikle tmd listesi dernek isleri icin ayrilmali, sadece 3-4 kisinin
katildigi ve baska kimsenin katilmadigi tartismalarin bu listeye
gonderilmemesi onemli.  Bu mesaji mecburen iki listeye de yolluyorum,
cunku sorunun cozumu icin baska carem yok.

H. Turgay Kaptanoglu