[Turkmath:3213] Re: [Tmd-uye:2213]Re:Turkmathyazışmaları hakkında eleştiri

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Sun Sep 9 09:34:55 UTC 2018

Öncelikle kişilik haklarını  hedef alan, aşalayan, hakaret eden  tüm
e-maillere karşıyım. Kişileri değil aman onların yaptıklarını (matematik
bağlamında) eleştiri hakkımız vardır. Bunun   doğal bir hak olduğuna
inanıyorum.  TurkMat in geçmiş tartışmalarına baktığımda çok konuşan ve
tartışan bir grup olduğu görüyoruz.
Medeni bir şekilde tartışma yapmadan  doğrular nasıl ortaya çıkacak?
Tartışmalıyız, eleştirebilmeliyiz. Bunlardan korkarsak , gün gelir
düşünmekten de korkarız.

Ülkemizdeki matematik problemlerini burda tartışmayalımda  nerede
tartışalım?  [0,1] aralığından seçilen bir sayının kendisimi yoksa
karekok'ü mü büyük sorusuna cevap veremeyen  adayın doçent olduğunu (sözlü
sınav kalktıda  doçent olmuş!) tartışmayalım mı?  Lisansüstü eğitim'in çok
vahim durumda olduğunu tartişmassak gün gelir bu listeyi de bulamayız. ICM
ye giden matematikcimiz  var mı yok mu  sorusu yerine neden Field Medal
alaçak matematikçi yetiştiremiyoruz sorusu nu sormalıyız, tartışmalıyız ve
konuşmalıyız.

Bekir