[Turkmath:3216] Üyeolmak

ABDULLAH HARMANCI harmanci at hacettepe.edu.tr
Wed Sep 12 13:46:52 UTC 2018

Attilla Bey Merhaba,

Türk matematik derneğine bir zamanlar üyeydim. Okay bey bir görev vermişti, ben görevi Kabul etmemek için üyelikten istifa etmiştim. Şİmdi görüyorum ki bazı genç arkadaşlar üyelikten ayrılmak istiyorlar.Türkmath ve TMD yazışmalarının çok faydalı olduğunu gözlüyor, bundan da memnuniyet duyuyorum.Geçmişde bazı konularda Türkmata yazıp üyelerden yardım da istemiştim. Çok faydasını gördüğüm Türk matematik derneğine üye olmak istiyorum.Gereğini dilerim. Aidat ödeme bilgilerini de bana iletirseniz memnun olurum.

Saygılarımla,

Not:
MADDE 6. Asli Üyeler

a) Asli üyeler, Dernek amaçlarını benimseyerek Derneğe giren ve aidatını ödeyen, Genel Kurulda bir oy hakkına sahip üyelerdir. Asli üye olabilmek için iki asli üye tarafından tavsiye edilmek ve Yönetim Kurulu tarafından kabul edilmek gerekir.

Gibi bir madde var. Tarafınızdan bu madde kolayca aşılabilinir sanırım.

İyi günler.

--
P.S...Support www.ieja.net by publishing papers.

 Prof.Dr.Abdullah Harmancı