[Turkmath:3251] Re: Fwd: Genel Seminer

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Thu Sep 27 12:28:54 UTC 2018

kıvanç
atiyah ı arxiv e almamışlar
bu izmirli atiyah ı aldılarsa
olamazmı bunda + bir şeyler?
geçmişte dostum osman oğuz bilkentten benzer şekilde dünyayı ayağa
kaldırmıştı ( o da endustri muhendisi, nedir çektiğimiz bizim bu
mühendislerden)
bilkent onca masraf edip konferans duzenledi
yurt dısından eksperler geldi
sonuç: fosss
dur ya sana bir şey danışayım:
aşağıdaki  yazımı turkmath le paylaşayımmı?
artık kendime güvenmediğimden eşe dosta danışıyorum
ilk sana
https://docs.google.com/document/d/12Ztzsr1lx9LUi3zRCiatugobr2FcaD_n7nYe0tUSe5M/edit?usp=sharing