[Turkmath:3526] Re: Ynt: [Tmd-uye: 2374] Ynt: Re: lise

Eylem eylemzeliha at gmail.com
Tue Jan 1 18:44:24 UTC 2019

Epey komiksiniz. Sizin gibilerin küfürlerini kimse ciddiye almaz.

Mehmet Can suç işlemişse bunun cezasını kanun verir. Suç görenlerde gidip ilgili yerlere şikayet etsinler. Ama şu zayıf gördüğünüze vurma, güçlü bulduğunuza yaranma karşıdan bakınca hoş görünmüyor.

Bu arada Ali Nesin hali hazırda  liselere eğitim veriyor. Denetime açılmak zorunda.  Bu güne kadar köyde karşılaştığı ve bir eğitim kurumunda yaşanmaması gereken problemleri kendisi anlatsın.  Üstüne köye gelmiş insanlardan biat bekliyor. Köyle ilgili eleştiri yaptığımda bana söylediği şey “çiğ süt emmiş” .

Birileri de çıksın eleştirel konuşsun. Köyde ben iki ay kaldım. Size bir sürü eleştiri yazabilirim. 2012 yazında (yanlış hatırlamıyorsam) köyde hiç bir sosyal güvencesi olamadan, inşaat işçisi olarak çalışan iki tane kürt gencini gerçekten bir tek ben mi gördüm? İki inşaat işçisi ve ikisi de TR vatandaşı dahi değillerdi.  Kütüphane inşaatı henüz yoktu, sanırım hazırlıkları vardı. Romantik romantik bize imece usulu yaptık falan diye anlatılan o  köy inşaatlarında denetim var mıydı?  Kaç işçi denetimsiz ve sigortasız çalıştı?  Bundan sonra inşaatlar devam edecek gibi görünüyor.  Bu sayede denetimler ve işçi hakları konusunda Nesin Vakfı daha dikkatli davranır umarım.

Zafer Ercan çok hassas işçiler konusunda. Orada ders verenlerden biriydi o yaz.

Eylem