[Turkmath:3555] Re: Prof. Dr. Mehpare Bilhan hocamız

Abdullah Özbekler aozbekler at gmail.com
Mon Jan 21 06:24:04 UTC 2019

       Degerli Liste Üyeleri,

       Değerli hocamız Mehpare Bilhan Hoca'mızı kaybettiğmizi ögrenmenin
derin üzüntüsünü yaşamaktayım. Çoğumuz gibi benim de üzerimde hatırısayılır
emekleri olan Mehpare Bilhan Hocamıza Allahtan rahmet diliyorum. Ailesinin,
tüm sevenlerinin ve Matematik dünyasının başı sağolsun.

Basımız sağolsun,

Abdullah Özbekler, PhD
Atilim University, Department of Mathematics,
Incek 06830, Ankara, Turkey.