[Turkmath:3559] Re: Prof. Dr. Mehpare Bilhan hocamız

kazimilhan.ikeda kazimilhan.ikeda at boun.edu.tr
Mon Jan 21 07:29:21 UTC 2019

Sevgili Mehpare Bilhan Hoca'mızı kaybetmenin üzüntüsünü
yaşıyorum ve kelimeler üzüntümü dile getirmeye yetmiyor...

Mehpare Hocamız özellikle Chebotarev yoğunluk teoremi (modern
sayılar kuramının en merkezdeki teoremlerinden birisi) ile
ilgilenmiştir. Ekte bu konu üzerine yazmış olduğu güzel bir
makalenin (pdf'sine ne yazık ki ulaşamadım) MATHSCINET özetini
gönderiyorum.

Mehpare Hocamızın ailesinin ve matematik camiamızın başı sağolsun.
Hepimize sabırlar dilerim, çok ama çok üzgünüm...

ilhan ikeda.

2019-01-21 09:42, Kıvanç Ersoy yazmış: