[Turkmath:3562] Re: [Tmd-uye: 2395] Prof. Dr. Mehpare Bilhan hocamız

cansu betin cansubetin at gmail.com
Mon Jan 21 08:01:18 UTC 2019

Pek sevgili Mehpare Hoca’mızı kaybetmiş olmanın derin üzüntüsü
içerisindeyim.

Güler yüzlülüğü, sevecenliği ve eğitim anlayışındaki titizliği ile tüm
öğrencilerinin üzerinde iz bırakmıştır. Nur içinde yat sevgili hocam.

Mekanınız cennet olsun. Sizi hep özleyecek ve saygıyla anacağım.

Hepimizin başı sağ olsun.

On Mon, Jan 21, 2019 at 9:38 AM kazimilhan.ikeda <
kazimilhan.ikeda at boun.edu.tr> wrote:

> Bu arada yazmayı unuttum, Değerli Hocamızı en son İstanbul'da Langlands
> Toplantısında gördüm ve konuşma fırsatı bulsum...
>
> ilhan ikeda
>
> 2019-01-21 10:31, Tuncay BAŞKAYA yazmış:

Assist. Prof. Dr. Cansu Betin Onur,
Atılım University,
Department of Mathematics,
Kızılcaşar Köyü, 06836, İncek,