[Turkmath:3579] Re: [Tmd-uye: 2395] Prof. Dr. Mehpare Bilhan hocamız

ŞÜKRÜ YALÇINKAYA sukru.yalcinkaya at istanbul.edu.tr
Mon Jan 21 12:27:50 UTC 2019

Sevgili Mehpare hocamızı kaybettiğimiz için çok üzgünüm. Kendisini çok
özleyeceğim. Hepimizin başı sağolsun.

Şükrü

On 21 Jan 2019 Mon at 14:48 Ayse Berkman <
Ayse.Berkman at listweb.bilkent.edu.tr> wrote:

> Kıvanç'ın sözünü ettiği kitapçığın kapağını ekte gönderiyorum.
>
> 21 Ocak 2019 Pazartesi tarihinde Kıvanç Ersoy <

Lütfen
bu e-postayı yazdırmadan önce çevreye olan etkisini dikkate alınız.
Unutmayınız ki; dünyadaki kağıt tüketiminin yarısı kazanılırsa, her yıl 8
milyon hektar orman alanı (Ege Bölgesi büyüklüğünde) yok olmaktan
kurtulacaktır.

Please
take into account the impact on the environment before printing this
e-mail. Do not forget that if we reduce our paper consumption by half,
every year 8 million hectares of forest (an area the size of Aegean Region
in Turkey) will be saved from vanishing.