[Turkmath:4030] Re: haber

Can Ozan Oğuz canozanoguz at gmail.com
Sun Jul 14 10:13:50 UTC 2019

         Bilmediğim için soruyorum, üniversitelerde hocaların verdiği
notların denetlemesi nasıl yapılıyor? Haksızlığa uğradığını düşünen
öğrencilerin adaletine güvenebileceği bir sistem mevcut mu üniversitelerde?
Belki böyle bir eksiklik öğrenciyi mahkemeye yönlendiriyor olabileceği için
soruyorum.
        Selamlar,
       Can Ozan

Muhammed Uludag <muhammed.uludag at listweb.bilkent.edu.tr>, 9 Tem 2019 Sal,