[Turkmath:4033] biraz da suya sabuna dokunarak, havadan sudan...

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Mon Jul 15 13:38:49 UTC 2019

Sayın COO meslektaşım,
Size CanCağzım dememe lütfen müsade ediniz.
Ne de olsa benden çok gençsiniz.
Benim pek de suya sabuna dokunmayan, biraz eğlenceli olarak,
ama esasta bilgilendirme ve bilgi aktarma niyeti ile yazdığım mesajlarıma
bu zamana kadar tek tük "takdir" almama karşılık bir kaç defa da "kötek"
(tepki) aldım.
Sizin mesajınızı ise hangi kategoriye koyacağıma hala karar vermiş değilim..
Sadece, "ben yazmakta devam edeceğim, akla zarar verebilirim, siz de beni
okumayın, "
gibi esprili bir cevap yazabildim.

Şimdi düşünüyorum da, bu sayfalarda bir süre önce hiç de eğlenceli veya
bilgilendirme amaçlı olmayan, bilakis çok ağır ithamlar içeren,
hatta 14 sene yan yana beraber çalıştığım bir meslektaşım hakkında
"vatana ihanet" e kadar varan suçlamaların yapıldığı yazılar yayımlandı.
Şahsen benim ağzım açık kaldı.
Matematik camiamıza bir bomba düşmüştü, ben öyle algıladım.
Etkisinin tepkisinin 8.1 richter şiddetinde olmasını beklerken
şu ana kadar ne bir ses çıktı ne de bir seda.
Şaşkınlığım hala devam ediiyor bu hususta...

Dernek işleri beni hiç ilgilendirmedi. Büyük bir aidat borcumu da hala
ödemedim.
İnanın nedenini de tam da bilmiyorum! Bundan utanmıyor değilim.
İnanıyorum bir gün fazlası ile ödeyeceğim!
Sadece bir defa Dernekten bir istekte bulundum: "Selman Akbulut'a sahip
çıkalım!".
Nasıl ki BT ve AB meslektaşlarımız için yurt dışındaki matematik dernekleri
ile temaslar kurulmuş ve bildiriler yayınlatılmış, benzerini Selman için de
bekledim. Ve hatta son bir mesajımda Dernek tarafından benzer girişim Tuna
için de yapılırsa şahsen destekleyeceğimi bildirdim.
(Ek: Siyasi nedenlerden, Selman, Tuna ile aynı kategoriye konmasını
kabullenmiyor).

Özetlersem CanCağazım, benim suya sabuna dokunmayan yazılarıma bazılarınız
laf sokarken,
TMD hususunda başımıza  atılan bomba ithamlar karşısında, sorabilirmiyim:
bu suskunluk neden?
y.a.