[Turkmath:4040] Doktora öğrencisi ilanı

Ayse Bilge ayse.bilge at khas.edu.tr
Fri Jul 26 04:01:28 UTC 2019

Değerli Liste üyeleri,

Kadir Has Üniversitesi öğretim üyesi Dr. Deniz Eroğlu tarafından iletilen Doktora öğrencileri için burs ilanını iletiyorum.

Saygılarımla
Ayşe Hümeyra Bilge

Kadir Has Üniversitesi – Doktora Öğrencisi İlanı

TÜBİTAK 2232 Uluslararası Lider Araştırmacılar Programı tarafından desteklenmiş ‘Revealing Dynamics and Networks from Data’ adlı projede çalışmak üzere iki doktora öğrencisi burslu olarak desteklenecektir. Proje, Imperial College London, Humboldt Üniversitesi Berlin ve Sao Paulo Üniversitesinden alanlarında lider araştırmacılar ile birlikte Kadir Has Üniversitesi merkezli olarak yürütülecektir. Projede karmaşık sistemlerin (beyin ve iklim sistemleri gibi) verileri incelenerek sistemlerin anlaşılması hedeflenmektedir.

Başvuru için son tarih 25 Ağustos 2019’dur. Proje Ekim 2019’da başlayıp, süresi 36 aydır. Verilecek burs miktarı doktora öğrencileri için 5000 TL/ay olarak belirlenmiştir. Matematik, fizik, bilgisayar bilimleri ve ilişkili bütün alanlardan başvuruya açıktır.

Başvuru için deniz.eroglu at khas.edu.tr<mailto:deniz.eroglu at khas.edu.tr> akademik özgeçmişinizi ekleyerek e-posta yollayabilirsiniz.

Ayşe Hümeyra Bilge
Kadir Has Üniversitesi
Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi