[Turkmath:4044] Re: [Tmd-uye: 2658] TMD başkanlık seçimi

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Sun Jul 28 15:43:23 UTC 2019

ZE nin bu çağırısı, benim bir süre önce masumane ve safca yaptığım şu
teklifle ilgili olmalı:
gayri resmi bir şekilde internet ortamında vatan sathında seçim yapalım.
en fazla oy alanı resmi seçim zamanı karaköy e gönderelim
ve o an orada bulunan meslektaşlarımızca resmi bir şekilde seçtirelim,
ardından da mazbatasını verelim.
anadoludaki yapılanmaları (ki istanbul uzantıları ile bizzat
karşılaşmıştırım..)
o an için düşünememiştim, bu (şimdi düşününce, salakça) teklifimin çok
büyük bir sakıncasının olduğu  hususunda  beni uyaran meslektaşımıza
buradan tekrar teşekkür ediyorum.
teklifimi geri çekmiyorum ama şu maddeyi de ekliyorum:
kendini aday gösterenler ve başkalarınca aday gösterilip aday olmayı kabul
edenler
CV (öz geçmiş) lerini internet ortamına koyacaklar, ve kendilerini tanıtıp
neden TMD başkanlığına talip olduklarını, TMD başkanı olarak neler
yapacaklarını belirtecekler.
Şimdi geliyoruz zurnanın zırt dediği noktaya:
Kimlerin TMD başkanlığı için yarışacağına bir "heyet" karar verecek...
yok öyle yağma, ben en çok oyu aldım, başkan benim demek..
Önce o heyet den "aday olabilir" onayı alacak aday.
Ardından resmi olmayan global seçim, sonra da karaköy de sonucu önceden
belli resmi seçim.
"Heyet" Meselesi: bu "ihtiyarlar" heyeti olabileceği gibi içinde pekala
gençler de olabilir. ben 60-70 jenerasyonuyum (heyette ben olacağım
demiyorum!). hayatta olan benden önce 50-60 jenerasyonu abilerimiz var.
örneğin Uluğ Çapar, Attila Aşkar, Barış Kendirli, Abdullah Harmancı, Timur
Karaçay, şu an aklıma gelenler bunlar, siz devam edin. Benim yakın
jenerasyonumdan: Selman Akbulut, Turgut Önder, Albert Erkip, Ali Nesin, Ali
Ülger, Sinan Sertöz, Yusuf Avcı, Ersan Akyıldız (ama o artık zeytinci ve
şarapçı, akademiden ayrıldı), Aydın Aytuna, Şafak Alpay, Zafer Ercan (onsuz
olmaz..) <https://www.youtube.com/watch?v=l-KmnqbT3ZA>, siz devam edin!
benden bu kadar
zaten anlamadığım konular
bir daha da bu işlere bulaşmam arkadaşlar!
benim ilgi alanlarım bambaşka...
y.a.