[Turkmath:4053] TMD eleştirileri üzerine

Ercüment Ortaçgil ortacgile at gmail.com
Tue Jul 30 11:12:23 UTC 2019

Sevgili Barış,

Beni bir kere bile TMD toplantılarında görmediğini söylemişin. Göremezdin
çünkü ben 2011 de emekli olup İstanbul'a çok uzak bir yere yerleştim ve bu
sene TMD üyesi oldum. Bir arkadaşım vasıtası ile TMD'ye bir eleştiri
yöneltince dışarıdan ahkam kesme diye bir eleştiri aldım ve üye olmaya
karar verdim. Geçen sene kitabım yayınlanıncaya kadar da çok yoğun bir
çalışma içindeydim ve başka bir şey ile pek ilgilenemedim.

Sevgiler,
Ercüment