[Turkmath:3957] Re: 3. ISSC Uyduruk Konferansi

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Tue Jun 18 17:02:06 UTC 2019

Bunun yanısıra bazı kıravatlılar da uluslararası kenferans yapıyoruz  ve
Türkiye ye türist getiriyoruz deyip bir çok kamu kurumundan yardım talep
ediyorlar ve gercekten o kurumlarda sorup soruşturmadan onlara destek
veriyorlar.  Merak ettiğim şey 100-400 arası kişiden alınan onca başvuru
üçretleri (tl+avro+dolar) nereye gidiyor? Bunlar vergiye tabi değiller mi?
Bunların şeffaf olması gerekmez mi?

Bekir.