[Turkmath:3682] Re: [Tmd-uye: 2481] Kayıp

Baris Kendirli baris.kendirli at gmail.com
Sun Mar 10 19:01:49 UTC 2019

 Çok sevdiğim patronum, hocam Halim Doğrosöz’ün vefatından derin üzüntü
duydum. 1965 yılında Amerika’dan gelip Tubitak’ta Türkiye’nin ilk Yöneylem
Araştırması Ünitesini kurmuş, beni, Uluğ Çapar’ı,  Çelik Parkan’ı, Muhittin
Çelik’i ve Emin Gezen’i işe alarak ve çalıştırarak çok iddialı projelere
imza atmıştı. Liderliğinden ve bilgilerinden çok yararlandığım ender
insanlardan biri olarak hep hatırlıyacağım.

   Halim Doğrusöz Hocamiza Allahtan  rahmet diliyorum. Hepimizin başı
sağolsun.

                                  Barış Kendirli

Tuncay Başkaya <tuncay.baskaya at listweb.bilkent.edu.tr>, 10 Mar 2019 Paz,