[Turkmath:3708] Ben size ne demiştim?

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Mon Mar 18 09:40:40 UTC 2019

Ekranınızın bir köşesine "HER AN ZAFER ERCAN ÇIKABİLİR..."
yazın!
Benim yeni bir tilkim var (resim ilişikte), hiç bir fırsatı kaçırmaz.
Benzer misal, Zafer de sanki hep fırsat kolluyor, yakaladığı anda bakıyoruz
ZE ekranda.
Nereden bilirdimben *"editörlerimizi demokratik yolla ve liyakatla biz
seçelim" *mesajımın üstüne ZE tilki gibi atlayacak ve öyle bir teklifle
gelecek. Şimdi de MD de yayınlanması reddedilen bir röportaja takmış
kafayı, 'maksadım kavga etmek' diyor.
Fesüphanallah...
Erkin Koray söylüyor:  https://youtu.be/CdF5fX9hjvc

Hatırlarsanız, geçmişte bir mesajımda *"ZE den kurtulmanın bir yolu onu TMD
nin başına atamak olabilir"* demiştim. Kimse beni ciddiye almadı.
Şimdi de ben şu ata sözümüzü buraya koyayım:
*"kızını dövmeyen ilerde dizini döver"...*
(aman feminist dostlarımız duymasın!)
Yok ya bu benzetme pek oturmadı.
Şöyle desek:
*"Nush ile uslanmayanı, etmeli tekdir , *
*Tekdir ile uslanmayanın hakkı, *

*Zafer Ercan' dan ağır bir belgedir !:-) "*
Şaka şaka... bunların hepsi şaka.
Bir defasında Betül Tanbay'a dediğim şu sözü tekrarlayayım: kimse beni
ciddiye almazken sen neden alıyorsun?...

y.a.