[Turkmath:3742] Selman Akbulut için adalet istiyoruz! (Petition for Justice for Selman Akbulut)

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Fri Mar 29 20:13:52 UTC 2019

Değerli meslektaşlarım,

Daha önceki yazılarımdan Selman Akbulut ismini biliyorsunuz / tanıyorsunuz.

Hatırlatmak için şu linkleri tekrarlıyorum:

https://www.wikiwand.com/en/Selman_Akbulut

https://www.wikiwand.com/tr/Selman_Akbulut

İlişikte bir dilekçe okuyacaksınız.

Anlaşılmayan bir nokta varsa veya daha fazla bilgi edinmek isterseniz

bana özelden yazabilirsiniz.

Michigan Eyalet Üniversitesi’nce Selman’a yapılan bu haksızlık ve
adaletsizliğe dur!

demek için  başlattığımız bu imza kampanyasında sizi de yanımızda görmek
istiyoruz.

İsminizi ve kurumunuzu içeren (*) bir mesajı şu adrese

signfor.justicefor.akbulut at gmail.com

göndermeniz yeterli olacaktır.

Ayrıca İlişikteki metni bölümünüzün ilan panosuna asarsanız ve / veya
 email yolu ile bölümlerinizde yaygınlaştırabilir ve hatta yurt dışındaki
meslektaşlarınızla paylaşabilirseniz bu şekilde daha fazla bilim insanına
ulaşabiliriz.

Saygılarımla,

yılmaz akyıldız

(*) Göndereceğiniz imza-email e örnek olarak kendiminkini kopyalıyorum:

To: signfor.justicefor.akbulut at gmail.com

Suject: Petition for Justice for Selman Akbulut

…………

Yilmaz Akyildiz

Retired from Boğaziçi University, Mathematics Department

PhD 1976, University of California at Berkeley