[Turkmath:3852] Re: [Tmd-uye: 2561] söz hakkım doğdu, maalesef...

Ayse Berkman ayseberkman at gmail.com
Wed May 15 18:48:10 UTC 2019

İki noktaya kısaca dikkat çekmek istiyorum.

Birincisi, mesele A veya B kişisine şahitlik yapmak değil, sizinle aynı
fikirde olmayan kişilerin de düşünce ve ifade özgürlüğüne sahip olması
gerektiğine inanıp inanmadığınızdır.

Ikincisi, TMD hiçbir zaman sitesinde beni desteklediğini duyurmadı. Yılmaz
Akyıldız yanlış bilgi vermiş.

Selamlar

14 Mayıs 2019 Salı tarihinde yilmaz akyildiz <