[Turkmath:3860] (no subject)

Ercüment Ortaçgil ortacgile at gmail.com
Thu May 16 07:57:23 UTC 2019

Sayın Ozan Çağlayan,
Son mesajınızdaki terbiyesiz ve saldırgan üslubunuz beni çok rahatsız etti.
Eğer bu size kendinizi daha iyi hissettirecek ise, Yılmaz'ın elçilik
yaptığı Tansu Küçüköncü'nün mesajında sorduğu soruyu burada ben kendi adıma
tekrarlayabilirim. Bunu şimdiye kadar yapmadıysam bu gerginlik ortamını
körüklemek istemediğim içindir:
Benim 25 senelik ofis arkadaşım Alp Eden Tansu'nun röportajını MD'de
yayınlamamak için benimle açıkça pazarlık yapmaya kalktı. Nedeni benim
(isim vermeden!!) Attila Aşkar'ı (ve kendimi!!) geçmişteki bazı olaylar
nedeni ile eleştirmem idi. Bu eski teraneleri burada yinelemek istemiyorum.
Diyeceğim şu ki, Tansu'nun sorusunda ifade ettiği gibi, bazı durumlarda
"düşünce ve ifade özgürlüğü" konusunda son derece "duyarlı" olan bazı
aydınlarımızın başka durumlarda son derece duyarsız olabildiklerini görmek
onların samimiyeti açısından son derece düşündürücü. Bu suçlayıcı ve
aşağılayıcı dilinizi lütfen bir kenara bırakın, Yılmaz'ın mesajlarında
böyle en ufak bir unsur yok, bırakın ki bu tartışma çığırından çıkmasın.
EO