[Turkmath:4220] Re: Mehmet Hamidoğlu (Tagiyev) vefat haberi

GÜLAY İLONA TELSİZ KAYAOĞLU gulay.telsiz at msgsu.edu.tr
Mon Nov 11 18:37:48 UTC 2019

İnanamıyorum, çok üzüldüm :(  Benim doktora hocamdı.

Bana öğrettiğin her şey için çok teşekkür ederim Mehmet hocam...
Nur içinde yat Mehmet hocam... :(

Gülay İlona Telsiz Kayaoğlu

ÖZKAN DEĞER <Ozkan.Deger at listweb.bilkent.edu.tr>, 11 Kas 2019 Pzt, 20:08
tarihinde şunu yazdı:

> Sayı liste üyeleri,
>
> Prof.Dr. Mehmet Hamidoğlu (Tagiyev) 8 Kasım 2019 cuma günü geçirdiği kalp
> krizi sonucu Azerbaycan'da vefat etmiştir.
>

> Özkan Değer

> Lütfen bu e-postayı yazdırmadan önce çevreye olan etkisini dikkate alınız.
> Unutmayınız ki; dünyadaki kağıt tüketiminin yarısı kazanılırsa, her yıl 8
> milyon hektar orman alanı (Ege Bölgesi büyüklüğünde) yok olmaktan
> kurtulacaktır.

Dr. Öğretim Üyesi Gülay İlona Telsiz Kayaoğlu
MSGSÜ Matematik Bölüm Başkan Yardımcısı

--

*-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*

*Bu elektronik posta ve beraberinde iletilen bütün dosyalar sadece
göndericisi tarafından alınması amaçlanan yetkili gerçek ya da tüzel
kişinin kullanımı içindir. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi bu
mesajın içerdigi bilgilerin doğruluğu veya eksiksiz olduğu konusunda
herhangi bir garanti vermemektedir.  Bu mesajdaki görüşler yalnızca
gönderen kişiye aittir ve Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi'nin
görüşlerini yansıtmayabilir. *

*This e-mail and any files transmitted
with it are confidential and intended solely for the use of the individual
or entity to whom they are addressed. Mimar Sinan Fine Arts University
makes no warranty as to the accuracy or completeness of any information
contained in this message.The opinions expressed in this message may belong
to sender alone and may not necessarily reflect the opinions of Mimar Sinan
Fine Arts University.*