[Turkmath:4092] Vefat

Burak Gurel bgurel at boun.edu.tr
Mon Sep 16 19:00:28 UTC 2019

Değerli liste üyeleri, meslektaşlar,

Boğaziçi Üniversitesi Matematik Bölümünün emekli öğretim üyesi, eski bölüm
başkanı, saygın bilim insanı, çok sevgili büyüğümüz Prof. Dr. Rahmi Güven
hocamızı kaybettik.

Bilim insanlığının yanısıra öğrencilerinin de göz bebeği olan Rahmi
hocamız, benim de aralarında bulunduğum (bir zamanların) Matematik Bölümü
genç hocalarına verdiği emekle bizleri meslektaşı olma, hatta yapma yolunda
samimiyetle desteklemiştir. Hocamızın bilimsel eserlerini, çalışma
titizliğini eminim çok iyi bilenleriniz vardır. Hepimize örnek olan yüksek
bilim ahlakının yanında, gençlere yaklaşımıyla, her zaman gülen yüzüyle ve
bilgeliğiyle de Rahmi Hocayı tanımak ve ondan öğrenmek bizler için şeref ve
şanstı.

Sevenlerinin, tanıyanların, matematik ve fizik camiasının, tüm bilim
camiasının, hepimizin başı sağ olsun.

Rahmi Güven hocamızı, 18 Eylül Çarşamba günü öğle namazını takiben Erenköy
Galip Paşa Camii'nde kılınacak cenaze namazının ardından Hekimbaşı
mezarlığında son yolculuğuna uğurlayacağız.

Boğaziçi Üniversitesi Matematik Bölümü adına,
Burak Gürel