[Turkmath:4111] Bilim sohbetleri

Muhammed Uludag muhammed.uludag at gmail.com
Fri Sep 27 10:41:21 UTC 2019

  <http://www.tubitak.gov.tr/>

[image: Logo]

Değerli Araştırmacımız,

TÜBİTAK Bilim Söyleşileri Başvuruları Başladı!

TÜBİTAK olarak 2014 yılından beri Bilim Söyleşileri düzenliyoruz. Bu
söyleşiler kapsamında alanında uzman bilim insanlarını öğrencilerle
buluşturuyoruz.

TÜBİTAK Bilim Söyleşileri, yaklaşık 1 - 1,5 saatlik sunum ve soru-cevap
bölümlerinden oluşan etkileşimli etkinliklerdir. Söyleşilerde mümkün
olduğunca fazla bilgi aktarmayı değil, bilimsel konulara ilgi uyandırmayı
ve öğrencilere örnek bir kariyer hedefi sunmayı amaçlıyoruz.

Özellikle kalkınmada öncelikli yerlerde düzenlenen bu etkinliklerde, çoğu
öğrenci hayatında ilk defa bir bilim insanı ile yüz yüze iletişim kurma
imkânı buluyor. Şimdiye kadar 400’e yakın etkinlikle 65.000’den fazla
öğrenciye ulaştık.

TÜBİTAK Bilim Söyleşileri’nde konuşmacı olmak isteyenlerin üniversitelerde
öğretim üyesi ya da doktorasını tamamlamış öğretim görevlisi olması
gerekiyor. Millî Eğitim Bakanlığına bağlı okullar, bilim ve sanat
merkezleri, bilim merkezleri, Gençlik ve Spor Bakanlığına bağlı gençlik
merkezleri ve gençlik kampları, kamu kurum ve kuruluşları tarafından
işletilen müze ve kütüphaneler ile Deneyap Teknoloji Atölyeleri ise
etkinliklere ev sahipliği yapmak için TÜBİTAK Bilim Söyleşileri’ne
başvurabiliyor.

Çocuklarda ve gençlerde bilim farkındalığı oluşturmak ve ülkemizde bilim
okuryazarlığını geliştirmek adına düzenlediğimiz bu etkinliklerde siz de
konuşmacı olmak veya ev sahipliği yapmak üzere başvurabilirsiniz.

Başvuru ve ayrıntılı bilgi için TÜBİTAK Bilim Söyleşileri portalı
<https://bilimsoylesileri.tubitak.gov.tr/tr>nı ziyaret edebilirsiniz.

*Son başvuru tarihi: 07 Ekim 2019 Saat: 17.30*

Saygılarımızla,

*TÜBİTAK - Bilim ve Toplum Daire Başkanlığı*

Listeden çıkmak için tıklayınız
<http://anket.tubitak.gov.tr/index.php?sid=78739>.
A. M. Uludag
http://math.gsu.edu.tr/uludag/