[Turkmath:4700] Re: Turgut Önder'in konuşması

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Sat Dec 5 10:20:34 UTC 2020

Evet Turgut hocanın söylemleri yerinde. Belki daha fazlada söylenecek şey
vardır...
12 Eylül dönemi yada daha önceleri  öğretim üyelerini  uçaklarla 1
haftalığına yeni açılan üniversiteye götürerek orda  derslerin verilmesi...
Şartlar zor olabilir ama bir projeksiyon çizelebilirdi. Gerçekten  her
üniversiteye matematik bölümü gereklimi?

Haksizlığa uğrayan  çok meslektaşımız var. Bunun sebebi yöneticilere
(tektör)verilen aşırı kuvvet. Kurulan  jüriler hikaye, raporların anlamı
yok. Saz ekipinden değilsen ağzınla kuş tutsan kadro vermezler.  Üniversite
reformu şart. Gerci yasalara bakıldığında kalite önde olmalıdır diyor ama
gel görki uygulamada bu böyle değil. Eğitim ciddiyet işidir. Ne mutlu
kaliteden taviz vermeyenlere.

Bekir.