[Turkmath:4726] TMD bir sendika duyarlılığında olmalı

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Wed Dec 30 13:07:32 UTC 2020

Türk Matematik Derneği bir sendika duyarlılığında olup, meslektaşlarının temel haklarının korunması
konusunda, ''ne yapılmalı?''yı tartışabilmelidir.

Tuna Altınel'in ''Ben ve benim gibi pasaportlarına hukuk dışı yollarla el konularak anayasada yazılı olan
seyahat özgürlükleri ve çalışma hakları gasp edilen bütün yurttaşların bu mağduriyetlerinin derhal sonlandırılmasını talep ediyorum.' '
çağrısını anlayabilmelidir.

Diğer türlü ''hiçbirinize mutlu yıllar'' olmaz.

ZE