[Turkmath:4369] Re: Cem hocaya veda

Kemal AYDIN kaydin29 at gmail.com
Fri Feb 28 13:11:02 UTC 2020

Bu gün ülkemiz adına kötü bir gün. Şehidlerimizin ruhları şad olsun.
Güne bir de Cem Tezer hocanın vefatı eklendi. Bir kaç ay evvel değerli eşi
Münevver hocamla birlikte bölümümüzde kısa bir zaman dilimi misafirimiz
olmuşlardı. Etrafına pozitif enerji veren bir yapıda akademisyendi. Yakın
gelecekte bir seminer için yeniden misafirimiz olacaktı, öyle planlamıştık.
Olmadı.
Hayat hiçte uzun değil. Allah rahmet eylesin. Başta Münevver hocam olmak
üzere yakınlarına, sevenlerine, matematik camiasına baş sağlığı diliyorum.

Kemal Aydın

28 Şub 2020 Cum, saat 15:51 tarihinde "O. Tuncay Başkaya" <
tuncayb at listweb.bilkent.edu.tr> şunu yazdı:

> Defin Ankara’da olacak.
>
> Bölümümüz öğretim üyelerinden Prof. Dr. Cem Tezer
> 27 Şubat 2020 Perşembe günü akşam saatlerinde kalp krizi sonucu vefat
> etmiştir.
>
> 29 Şubat 2020 Cumartesi günü bölümümüzde saat: 10:00 da yapılacak törenin
> ardından merhumun naaşı Bilkent Doğramacızade Ali Paşa Camiine
> götürülecektir. Öğle namazına mütakiben burada kılınacak cenaze namazından
> sonra Ankara Karşıyaka’da toprağa verilecektir.
>
> Merhuma Allah'dan rahmet, kederli ailesine ve bölümümüze başsağlığı ve
> sabır dileriz.

> [...]
*Prof. Dr. Kemal AYDIN*, *Bölüm Başkanı*
Selçuk Üniversitesi, Fen Fakültesi
Matematik Bölümü, KONYA
Selcuk University, Faculty of Science
Department of Mathematics, KONYA
Phone : +90(332)2233969 ; Fax : +90(332)2412499
https://www.researchgate.net/profile/Kemal_Aydin